Održana radionica Dobre prakse u nastavi matematike – Prirodno-matematički fakultet
prirodno matematički fakultet podloga naslov

Prirodno-matematički fakultet

  /  Događaji   /  Održana radionica Dobre prakse u nastavi matematike

Održana radionica Dobre prakse u nastavi matematike

Radionica pod nazivom Dobre prakse u nastavi matematike održana je 23. i 24. januara 2025. godine na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Ova radionica dio je projekta Volim matematiku, kojeg već treću godinu uspješno realizira Odsjek za matematičke i kompjuterske nauke Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i Udruženje matematičara Kantona Sarajevo. Projekat se realizira pod pokroviteljstvom Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke. Partneri projekta su Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet i Univerzitetski tele-informatički centar. Zlatni sponzor je Logosoft, a sponzori su i Raiffeisen banka, kompanije InfoStudio i Klika.

Ovaj događaj okupio je nastavnike i profesore matematike koji su kroz šest interaktivnih radionica imali priliku usavršiti svoje vještine, razmijeniti iskustva, te se upoznati s inovativnim pristupima u nastavi matematike.

Na službenom otvaranju prisutnima su se obratili dekan Prirodno-matematičkog fakulteta prof. dr. Nusret Drešković, šef Odsjeka za matematičke i kompjuterske nauke i predsjednik Skupštine Udruženja matematičara Kantona Sarajevo prof. dr. Zenan Šabanac, savjetnik ministrice Jasne Duraković za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje u Federalnom ministarstvu obrazovanja i nauke gospodin Benjamin Hedžić, te voditeljica projekta Volim matematiku prof. dr. Lejla Smajlović.
Kroz radionice, učesnici su imali priliku:

  • Isprobati digitalne alate Plickers, Robocompass i Curipod, koji mogu unaprijediti nastavni proces i učiniti nastavu matematike interaktivnijom,
  • Razviti i kreirati društvene igre koje mogu poslužiti kao efikasan alat u nastavi matematike,
  • Osmisliti projektne zadatke za učenike, koji omogućuju dublje razumijevanje matematičkih koncepata kroz praktičan rad,
  • Naučiti razliku između proceduralnog i konceptualnog razumijevanja matematike, s naglaskom na primjenu konceptualnog pristupa u nastavi.

Na radionicama je učestvovalo 55 nastavnika i profesora matematike, od čega 23 nastavnika osnovnih škola i 32 profesora srednjih škola. Osim učesnika iz Kantona Sarajevo (njih 47), radionicama je prisustvovalo i osam učesnika iz drugih gradova (Konjic, Bugojno, Visoko, Kakanj, Istočno Sarajevo).