Svečana promocija i dodjela diploma diplomantima i magistrantima Univerziteta u Sarajevu
Univerzitet u Sarajevu i ove godine organizira „Svečanu promociju i dodjelu diploma diplomantima i magistrantima Univerziteta u Sarajevu“, čije je održavanje planirano u subotu 2. decembra 2017. godine u Olimpijskoj dvorani „Juan Antonio Samaranch“ u Sarajevu sa početkom u 11,00 sati.
Svim svršenim studentima prvog, drugog i integriranog prvog i drugog ciklusa studija diplome će biti uručene u Olimpijskoj dvorani „Juan Antonio Samaranch“, a na svečanosti će biti uručena i posebna priznanja Univerziteta u Sarajevu: Zlatna značka Univerziteta u Sarajevu, Srebrena značka Univerziteta u Sarajevu i Povelja Univerziteta u Sarajevu.
O terminu preuzimanja pozivnica diplomanti i magistranti će biti obaviješteni putem matičnih fakulteta/akademija.
Nakon početka Svečane promocije i dodjele diploma diplomantima i magistrantima Univerziteta u Sarajevu naknadni ulazak u dvoranu neće biti moguć iz sigurnosnih i protokolarnih razloga.
Molimo diplomante i magistrante, kao i goste da ne dolaze ličnim/osobnim vozilima jer parking Olimpijske dvorane neće biti otvoren za javnost.
Link na: www.unsa.ba
Stipendije Vlade Francuske
Želite li svoje studiranje nastaviti u Francuskoj, 4. zemlji u svijetu po broju stranih studenata? Da li ste znali da je strani studenti u Francuskoj imaju jednaka prava kao i Francuski studenti? Da li znate koje stipendije su vam na raspolaganju? Ambasada Francuske u BiH otvorila je 30. oktobra konkurs za stipendije Mastera 2 i Doktorat. Stipendije nisu rezervisane samo za studente koji govore francuski jezik jer francuski univerziteti nude i brojne programe na engleskom. Ove stipendije u vrijednosti od nekoliko hiljada eura pokrivaju troškove školarine kao i troškove života. Rok za predaju prijava je od 30. oktobra 2017. do 19. januara 2018. Obrasci za prijavu, pojašnjenja u vezi sa studiranjem u Francuskoj i stipendijama kao i iskustva bivših stipendista mogu se naći na web stranici Ambasade Francuske: http://www.ambafranceba.org/Stipendije-francuske-vlade Za sve informacije kontaktirajte Ured Campus France BiH: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. Ili posjetite Facebook stranicu Campus France Bosnie-Herzegovine.
Više...
Poziv na info trening sesiju za pripremanje projektnih prijedloga u okviru Erasmus+ programa
U okviru Erasmus+ programa, pozivamo vas na info trening sesiju za pripremanje projektnih prijedloga, s akcentom na izmjene u odnosu na prethodne pozive i nove prioritete.
Predavanje će održati gospodin Suad Muhibić, direktor Nacionalnog Erasmus+ ureda, 22. novembra 2017. godine, sa početkom u 11, 00 sati u Svečanoj sali Rektorata.
Ukoliko imate pitanje za koje odgovor niste našli u Erasmus+ programskom vodiču, isto možete dostaviti putem maila koji ce biti proslijeđen gospodinu Muhibiću.
Prisustvo potvrditi na mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
JAVNI OGLAS za izbor i imenovanje šest članova Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu – predstavnika Univerziteta i imenovanje jednog člana Upravnog odbora iz reda studenata
Na osnovu člana 125. i 154. Zakona o visokom obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 33/17) i članova 49, 50, 51. i 56. Statuta Univerziteta u Sarajevu, Senat Univerziteta u Sarajevu raspisuje
JAVNI OGLAS
za izbor i imenovanje šest članova Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu – predstavnika Univerziteta i imenovanje jednog člana Upravnog odbora iz reda studenata
a) broj članova Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu iz reda redovnih profesora ............... 6
b) broj članova Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu iz reda studenata ...............................1
1. Uvjeti za izbor i imenovanje članova Upravnog odbora iz reda redovnih profesora:
a) da je u radnom odnosu na Univerzitetu u Sarajevu sa punim radnim vremenom,
b) da nije član upravnog odbora više od jedne ustanove odnosno drugog pravnog subjekta,
c) da nije disciplinski kažnjavan za povrede radne discipline ili discipline ponašanja u periodu od tri (3) godine prije kandidiranja za člana Upravnog odbora,
d) da nije osuđivan za krivično djelo i privredni prestup nespojiv sa dužnosti u Upravnom odboru Univerziteta.
2. Uvjeti za imenovanje člana Upravnog odbora iz reda studenata:
a) da je državljanin BiH,
b) da je stariji od osamnaest (18) godina,
c) da ima status studenta prvog ili drugog ciklusa studija,
d) da je član Skupštine Studentskog parlamenta,
e) da nije član upravnog odbora više od jedne ustanove odnosno drugog pravnog subjekta,
f) da nije disciplinski kažnjavan za povrede studentske discipline u periodu od godinu dana prije nominiranja za člana Upravnog odbora, odnosno da nije osuđivan za krivično djelo.
3. Mandat članova Upravnog odbora iz reda redovnih profesora traje četiri (4) godine, a mandat člana Upravnog odbora iz reda studenata traje jednu (1) godinu.
4. Članovi Senata, rektor i prorektori te rukovodioci organizacionih jedinica ne mogu biti birani za članove Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu.
5. Uz prijavu, kandidati za članove Upravnog odbora iz reda redovnih profesora dužni su priložiti dokaze o ispunjavanju propisanih uvjeta i to:
- kraću biografiju, adresu, kontakt telefon, e-mail,
- motivacijsko pismo (znanja, vještine i kompetencije relevantne za poslove iz nadležnosti Upravnog odbora),
- odluku o posljednjem izboru u zvanje redovnog profesora,
- potvrdu o radnom odnosu sa punim radnim vremenom,
- potpisanu i ovjerenu izjavu od nadležne općinske službe kojom potvrđuje sljedeće:
a) da nije osuđivan za krivično djelo i privredni prestup nespojiv sa dužnosti u Upravnom odboru Univerziteta,
b) da nije član upravnog odbora više od jedne ustanove odnosno drugog pravnog subjekta,
c) da nije disciplinski kažnjavan za povrede radne discipline ili discipline ponašanja u periodu od tri (3) godine prije kandidiranja za člana Upravnog odbora.
Dokumenti navedeni u prethodnom stavu moraju biti originalni ili ovjerene kopije.
6. Uz prijavu, kandidat za člana Upravnog odbora iz reda studenata dužan je priložiti dokaze o ispunjavanju propisanih uvjeta i to:
- uvjerenje o državljanstvu BiH,
- izvod iz matične knjige rođenih,
- potvrdu fakulteta/akademije o statusu studenta,
- potpisanu i ovjerenu izjavu od nadležne općinske službe kojom potvrđuje sljedeće:
a) da nije osuđivan za krivično djelo i privredni prestup nespojiv sa dužnosti u Upravnom odboru Univerziteta,
b) da nije član upravnog odbora više od jedne ustanove odnosno drugog pravnog subjekta,
c) da nije disciplinski kažnjavan za povrede studentske discipline u periodu od godinu dana prije nominiranja za člana Upravnog odbora, odnosno da nije osuđivan za krivično djelo.
Dokumenti navedeni u prethodnom stavu moraju biti originalni ili ovjerene kopije.
7. Prijave sa svom potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u roku od 15 dana od dana objavljivanja u dnevnim listovima „Avaz “ i „Oslobođenje“ i na web stranici Univerziteta u Sarajevu.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom dostavljaju se preporučenom poštom na adresu:
Univerzitet u Sarajevu
Obala Kulina bana 7/II
71000 Sarajevo
sa naznakom „Prijava na Javni oglas za izbor članova Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu – predstavnika Univerziteta u Sarajevu“.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti razmatrane.